sábado, 15 de octubre de 2011

Entrevista exclusiva amb Dani Pujol!

Dit i fet, com ja vàrem prometre fa unes setmanes, us presentem l'entrevista que li hem fet al jugador del Lleida Esportiu, Dani Pujol. Esperem que us agradi!
Nom: Dani Pujol Martinez
Data i lloc de naixement:
20-5-1992/ Lleida
Equip Actual:
Club Lleida Esportiu
Posició de joc:
Extrem
Alçada:
1,76m
Any i Club de debut:
2ªB Temporada 2009-2010 amb la U.E.Lleida
 
-------------------------------------------------------------------------------------------

 
Quan vas començar a jugar a futbol?
Quan tenia 7 anys, amb Pre-benjamí C de la UE Lleida.


En quin moment t'adones que et vols dedicar al futbol?
En el que s'em dóna l’oportunitat d' anar creixent com a jugador a un nivell més exigent


Com s'ho va prendre la teva família?
Molt i molt bé! Sempre m’han recolzat en tot el que m'he proposat i he necessitat en aquests anys.


Com és la vida d'un futbolista?
Per mi, és un ritme de vida que m’agrada bastant, perquè tot i el temps que entrenem, unes 6 sessions a la setmana més el partit de cada jornada, no hem d'oblidar que es tracta d'una cosa que ens encanta fer i  ens deixa temps per estudiar o per treballar en un altra cosa. És important saber que formes part d’alguna cosa més que un equip, i que al darrere hi ha el treball de moltes persones i també que una afició que et segueix.


Quina és la teva rutina diària?
Com que estudio a distància puc organitzar-me cada dia en funció del futbol. Normalment començo aviat el dia, entrenem pel mati, després d’entrenar normalment vaig a fer alguna cosa amb els amics o a la universitat a fer feina, per la tarda aprofito per fer a més feina amb el portàtil o descansar una mica a casa. Però de totes formes, no em sento dins d'una “rutina diària” sinó que cada dia pot ser diferent.


Actualment què estàs estudiant? 
Estic estudiant Disseny Gràfic Publicitari.


Quines són les teves expectatives de futur en el món del futbol?
Créixer pas a pas, aprendre de totes les experiències que em pot donar el futbol i tot el que pugui aprendre del cos tècnic i els meus companys. No tinc una fita fixada, però a la llarga m’agradaria competir al màxim nivell que pugui fer-ho.


Quin consell donaries als nens que tenen la idea de convertir-se en grans futbolistes i que ara mateix estan en les categories inferiors del Lleida?

Ara mateix entreno al Benjamí C del Lleida Esportiu, i ja els hi he dit alguna cosa, bàsicament el consell que dóno es que mai deixin de treballar i de gaudir del que fan, que no s’obsessionin amb ser “els millors” i que vulguin aprendre alguna cosa cada dia o millorar-la. Al primer equip s’arriba amb treball i il·lusió.



Ens pots explicar alguna anècdota o moment que recordis amb especial emoció de la teva carrera professional?
La meva carrera, com a tal, acaba de començar com aquell que diu, però el debut al Camp d’Esports i el Campionat d’Espanya amb la Selecció Catalana sub18 van ser molt especials.


Com us motiveu a l'equip abans de jugar un partit?
Cadascú es diferent amb aquest tema, uns necessiten aïllar-nos, altres necessiten música… Però  les mostres d’afecte o d’ànims són constants en tot moment. Els companys ajuden molt a motivar-te i posar-se al 100% per al partit.


Com has viscut tots els problemes que han passat aquest estiu amb la desaparició de la Unió Esportiva Lleida?
Bastant malament, recordo certs dies ens els que realment ho vaig passar molt malament. Molts cops penso que la Unió Esportiva Lleida, és una barrejar entre tristor i felicitat per haver-hi format part, però em prenc aquesta nova etapa com una nova oportunitat per fer les coses bé i amb il·lusió!


Va ser complicat negociar un nou contracte amb el Club Lleida Esportiu?
No gaire. Abans de la “creació” del Lleida Esportiu ja ho tenia parlat tant amb el grup de, llavors, Sisco Pujol i amb el grup de l’Annabel. Així que el nou contracte va ser un tràmit bastant “ràpid” en el meu cas.


Consideres la ratxa de tres victòries com a negativa per a l’equip? Heu après alguna cosa per tal de resoldre els errors?
Des de dins el que es veu i el que pensem és que perdre tres partits seguits no és agradable per ningú: ni jugadors, ni cos tècnic, ni afició, ni directiva. Però t’ajuda a veure que s'ha de millorar, i et dóna més motius encara per a sortir amb el ganivet a la boca (En el bon sentit de deixar-s'ho tot) cada cap de setmana.


Quines aspiracions teniu per a aquesta temporada?
Les aspiracions d'un equip de futbol jo crec que han de ser treballar cada setmana al 100% pensant en el partit d’aquell cap de setmana. Si mires més enllà, t’oblides d’això, que és el que realment et farà aconseguir grans objectius a llarg termini.


Diguen's un missatge que vulguis transmetre a tota l’afició del Lleida:
Més que mai sentim que esteu allí. 
Volem fer les coses bé i volem gaudir am el Lleida i que vosaltres ho feu amb nosaltres! 
Agraïr la vostra presència i ànim sempre! 
Visca el Lleida!

No hay comentarios:

Publicar un comentario