lunes, 23 de enero de 2012

Genis Soldevila presentat amb el Lleida Esportiu

· Genís Soldevila: "Feia molt temps que perseguia jugar al Lleida"
· Ni Jordi Esteve ni cap directiu han estat presents en la roda de premsa.

Genís Soldevila a la gespa del Camp d'Esports atenet als mitjans gràfics // Lleida Esportiu

El nou davanter del Lleida Esportiu Genís Soldevila ha reconegut aquest dilluns en la seva presentació oficial que “feia molt temps que perseguia jugar al Lleida i, per fi, ja he arribat a aquest club.
"Tenia altres ofertes, però quan el Jordi Esteve em va telefonar em vaig posar content”. El jove jugador, que aquest dilluns al matí ja ha entrenat amb el grup, ha assegurat que “la meva il·lusió sempre ha estat jugar al Lleida i crec que l’any i mig pel qual he firmat serà molt bo per a mi i la meva trajectòria futbolística”.

El balaguerí  també ha afirmat que “mentre sigui jugador blau el que puc donar a l’equip és un cop de mà i il·lusió”. Després del seu primer entrenament amb la samarreta blava, Genís Soldevila ha explicat que “tant els jugadors com el cos tècnic m’han donat la benvinguda i m’han dit que estigui tranquil”.

Genís, de 24 anys, es defineix com “un jugador polivalent, competitiu al que no li agrada perdre mai”.
Davant la situació viscuda amb el seu equip de procedència, l’Sporting Mahonés, explica que “està molt complicat sortir fora. Ara torno a estar aquí, a prop de la família i de la parella. Segons ell, la Segona Divisió B no aguantarà molt repartida en quatre grups, "Crec que s’uniran i al final només n’hi haurà 2”, ha finalitzat el nou fitxatge blau.

No hay comentarios:

Publicar un comentario