viernes, 3 de febrero de 2012

Declaracions de Carlos Barreda després d'haver debutat amb el Lleida

· El defensa del Lleida Esportiu, Carlos Barreda, va debutar aquest diumenge a Dénia. 
· El jove jugador, que prové de l’Sporting Mahonés, assegura que “vaig estar nerviós al principi  i, al mateix temps, molt il·lusionat per poder ajudar als meus companys”. Tot i això explica que va haver de “sortir molt ràpid al terreny de joc per ocupar el lloc de l’expulsat Jaume Sobregrau”.

Carlos Barreda en un entrenament amb el club blau // Lleida Esportiu

Després dels primers minuts, Barreda assegura que té “moltes ganes de tornar a jugar. Tots esperem tenir minuts setmana darrera setmana, però l’última decisió la té l’entrenador, Emili Vicente”.  Tot i els seus primers minuts, el jove natural de Binéfar, explica que “estic molt content pel debut, però el més important eren els 3 punts que vam aconseguir”.

APUNT: Per la seva banda, Genís Soldevila i Cheikh Saad, que han arribat al club blau en el mercat hivernal, esperen debutar aviat amb la samarreta del Lleida Esportiu. Cheikh, que ha estat l'últim en arribar a la capital del Segrià ha assegurat que "vaig entrenar fiins el dia anterior a venir a Lleida i als entrenaments que he fet aquí m'he trobat molt bé", ha explicat Cheikh.

No hay comentarios:

Publicar un comentario