viernes, 24 de febrero de 2012

Declaracions de Dani Pujol: "M'agradaria continuar amb aquest projecte"

· Els nens del Benjamí C del Lleida Esportiu estan molt contents a l'hora d'entrenar i és que tenen com a entrenador el jove jugador del primer equip i sorgit de la base del conjunt blau, Dani Pujol. 
· Els més menuts asseguren que “ens ho passem molt bé perquè sap entrenar bé i ens fa fer exercicis divertits”, explica l'Albert. El Jacobo coincideix amb el seu company d'equip a l'hora d'elogiar al seu entrenador ja diu que “és molt bo i m'agrada que sigui un jugador del primer equip perquè sap moltes coses de futbol”.
Dani Pujol entrenant en un dels partrits amb el seu equip // Lleida Esportiu

El noi del planter assegura que “aquest és el primer any que entreno a algun equip i estic molt content de com va tot. Vam començar a contratemps i gairebé sense entrenar i per aquest motiu vam perdre el primer partit, però ara ho portem guanyat gairebé tot. Tot i que no pensem en guanyar o perdre, estem destacant a la lliga. Tots els jugadors aporten alguna cosa i cal destacar l'encert que tenen de cara porteria”. A banda dels infants, Dani Pujol explica que “els pares i les mares també estan molt satisfets que l'entrenador sigui un jugador del primer equip blau”.

El jove del planter està molt satisfet del seus joves jugadors. “És una alegria anar a entrenar, a més, ells s'ho passen molt bé i em transmeten molta alegria”, explica Dani Pujol. Pel lleidatà aquest és el seu primer any com a entrenador tot i que “la temporada passada ho volia fer però no vaig poder i enguany m'he decidit i he tirat endavant. Estic engrescat en aquest projecte i m'agradaria continuar, amb el mateix equip o a la mateixa categoria”.

Durant aquest any el davanter del conjunt blau està compaginant els “estudis de Disseny Gràfic Publicitari, els entrenaments amb el primer equip i poder entrenar als jugadors del Benjamí C. El fet d'estudiar a distància m'ajuda a poder fer tantes coses”, assegura Dani Pujol. De cara a l'any vinent explica que també vol treure's el títol d'entrenador per poder entrenar a gent més gran de cara al futur.

No hay comentarios:

Publicar un comentario