miércoles, 1 de febrero de 2012

Declaracios de Cheikh Saad en la seva presentació

· El nou davanter del Lleida Esportiu, Cheikh Saad, ha assegurat durant la seua presentació aquest dimarts al migdia, que “tinc bones sensacions. 
· He tornat a casa més madur i amb més coneixements, tant futbolístics com humans”.


Cheikh Saad ahir en la seva presentació amb Albert Esteve // Lleida Esportiu

El jove jugador s’ha mostrat satisfet amb al retorn a l’equip de la capital del Segrià. “Estic content perquè a Lleida ho tinc tot”. Cheikh reconeix que torna amb “ganes de lluitar i entrenar fort per ajudar a l’equip. Vull col·laborar en aquest projecte d’aquest club històric i que aposta per la gent de casa”.

Cheikh s’ha mostrat content de tornar a la disciplina de l’entrenador Emili Vicente, ja que va estar sota les seues ordres també la passada campanya. En aquesta nova etapa coincidirà amb “gent del vestidor amb la que vaig ser company la temporada passada. A més, ja conec a l’entrenador i sé el que vol de mi”, ha afegit Cheikh durant la seua presentació al Camp d’Esports.

El jugador ha explicat que “demostraré que he tornat per ajudar a l’equip. És una oportunitat molt bona per a mi”. Cheikh ja s’entrenarà aquest mateix dimecres amb els seus nous companys. “Tinc moltes ganes de començar a entrenar”, ha comentat. A més, segons ha assegurat, el jove està preparat per jugar aquest diumenge contra l’Andorra de Teruel ja que “vaig entrenar fins ahir mateix”, ha finalitzat Cheikh.

APUNT: El jugador del planter Genís Serra, marxarà cedit el que queda de temporada al Binéfar com ja vàrem avançar ahir. El jove entrenarà durant la setmana amb el primer equip del Lleida Esportiu i els caps de setmana jugarà amb el Binéfar.


Canario podria trobar el seu proper destí al Leganés on ja ha marxat també Javi Ballesteros.

No hay comentarios:

Publicar un comentario